Etten-Leur, 24 maart 2020,

De 8e editie van de SERVAIS KNAVEN CLASSIC gaat niet door!

Nu de regering tot verdergaande maatregelen heeft besloten om het Corona-virus te bestrijden heeft het bestuur van de Stichting Wielerronde Etten-Leur besloten om de toertocht ‘De Servais Knaven Classic (SKC) dit jaar niet door te laten gaan. De toertocht zou dit jaar gehouden worden op zondag 3 mei in Etten-Leur.

Tot 1 juni mogen er geen evenementen georganiseerd worden, de organisatie heeft dus geen andere keuze dan de SKC van de kalender af te halen. De gezondheid van de deelnemers en onze vrijwilligers gaat natuurlijk boven alles.

Deelnemers die zich al voor deze editie hebben ingeschreven zullen uiteraard het inschrijfgeld gerestitueerd krijgen, we zullen dit zo spoedig mogelijk gaan regelen. Inmiddels hebben zij al bericht ontvangen van de NTFU. Wij hopen deze deelnemers en vele anderen in 2021 aan de start van de SKC te mogen verwelkomen.

Het bestuur van de Profronde Etten-Leur zal zich uiteraard binnenkort ook beraden over het al dan niet doorgaan van de Profronde van Etten-Leur welke voor 9 augustus op het programma staat. Op dit moment kunnen en willen we daar nog geen uitspraak over doen.

De Servais Knaven Classic op social media